مراسم کلنگ زنی شهرک خصوصی پارس هرمز منیزیت توسط جناب آقای دکتر صالحی نیا

تست1
ژانویه 2, 2021
انجام تست نمونه های دولومیت سرچاهان در خط Maerz ترکیه
ژانویه 21, 2021

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، محسن صالحی نیا افزود : این شهرک با سرمایه گذاری بیش از 660 میلیارد ریال آغاز به کار خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران گفت : شهرک خصوصی معدن پارس هرمز منیزیت در شهرستان حاجی آباد کلنگ فعالیت آن زده شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، محسن صالحی نیا افزود : این شهرک با سرمایه گذاری بیش از 660 میلیارد ریال آغاز به کار خواهد کرد.
وی بیان کرد : این شهرک با میزان اشتغال ٣٨٠٠ نفر و با متراژ یک میلیون و 650 هزار متر مکعب می باشد.
صالحی نیا در خصوص این شهرک عنوان کرد :این معدن از لحاظ تقسیمات معدنی در استان هرمزگان شهرستان حاجی آباد و بخش مرکزی در 2 کیلومتری روستای سرچاهان بالا واقع شده است. روستای سرچاهان که یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان حاجی آباد، (استان هرمزگان) به شمارمی آید، در فاصله ۳۵ کیلومتری حاجی آباد و ۱۲۵ کیلومتر تا مرکز استان هرمزگان فاصله دارد این روستا در دو طرف اتوبان بندرعباس-سیرجان واقع است. بهترین مسیر دسترسی به معدن اتوبان سیرجان- بندرعباس- روستای سرچاهان بالا می باشد. از روستای سرچاهان بالا تا محدوده معدن حدود 2 کیلومتر راه خاکی می باشد . موضوع فعالیت اصلی این شرکت در زمینه اکتشاف واستخراج وفراوری موادمعدنی می باشد. درحال حاضر شرکت در استانهای سمنان ، اصفهان ، یزد، هرمزگان وکرمان فعالیت معدنی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *