بازدید استاندار محترم هرمزگان از شهرک صنعتی هرمز منیزیت

شهرک هرمز منیزیت کمک به بومی سازی تکنولوژی فرآوری محصولات معدنی
آوریل 20, 2020
آمار و اطلاعات
ژانویه 2, 2021
بازدید استاندار هرمزگان از معدن دولومیت و شهرک صنعتی پارس هرمز منیزیت در حاجی آباد؛
✅ *دستور استاندار برای ارتقاء خطوط برق و گاز رسانی به شهرک صنعتی صنایع معدنی سرچاهان*
استاندار هرمزگان در بازدید از معدن دولومیت در سرچاهان حاجی آّباد، دستورات لازم را به منظور ارتقاء خطوط برق و تسریع در گاز رسانی به شهرک صنعتی صنایع معدنی سرچاهان، برای آغاز فرآوری محصولات این واحد معدنی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی عصر امروز جمعه در ادامه بازدیدهای هفتگی خود در روزهای تعطیل هر هفته، از شرکت پارس هرمز منیزیت واقع در شهرک صنعتی صنایع معدنی در سرچاهان حاجی آباد بازدید کرد.
استاندار هرمزگان طی بازدید از این معدن دولومیت، برای رفع مشکل برق این واحد معدنی دستوراتی را صادر کرد.
بر اساس دستور دکتر همتی طی بازدید از این پروژه، مقرر شد کارگروه کارشناسی برای تأمین برق فاز نهایی شهرک صنعتی صنایع معدنی تشکیل و پیشنهادات این گروه کارشناسی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تصمیم گیری نهایی توسط استاندار هرمزگان ارائه شود.
همچنین دکتر همتی دستورات لازم را به شرکت برق منطقه ای هرمزگان، به منظور ارتقاء ظرفیت خطوط برق موجود در این شهرک صنعتی به 10مگاوات صادر کرد.
استاندار هرمزگان همچنین به شرکت گاز هرمزگان دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن برای تأمین گاز مورد نیاز این شهرک صنعتی اقدامات لازم را انجام دهد.
در حال حاضر برق مورد نیاز بخش کارگاهی این کارخانه تأمین شده است و با راه اندازی خط 10 مگاوات در این شهرک، دو کارخانه دیگر معدنی که ظرفیت فعالیت در این منطقه را دارند نیز راه اندازی می شود.
🔸عصر جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹
*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *